22 Sfaturi de promovare pentru un auditor energetic

  1. Adunati idei si puneti ceea ce face compania dvs. de audit energetic diferit de toti concurentii dvs. intr-o singura fraza. Pentru a ajunge pe piata actuala, trebuie sa aveti un mesaj clar, orientat spre client.
  2. Profitati de timp si de resurse cheltuind cel mai mult timp pe ceea ce aduce cel mai mult profit. Nu pierdeti timpul cu activitati de marketing neproductive.
  3. Atelierele si seminariile despre marketing pentru auditori energetici sunt surse bune de noi idei si inspiratii. Participati la una care se aplica nevoilor dvs.
  4. Scrieti brosuri separate, scrisori sau alte materiale de marketing pentru fiecare segment separat de piata si, daca este necesar, pentru diferiti clienti. Adaptati-va mesajul pentru destinatar.
  5. Asumati-va angajamentul de a aloca timp in fiecare saptamana pentru marketing, chiar si atunci cand sunteti foarte ocupat.
  6. E-mailuri mici cu raspunsuri. Trimiterile in masa sunt rareori la fel de eficiente ca trimiterea personalizata mai mica, observa site-ul www.monicaridzi.ro. Directionati e-mailurile catre cei mai buni clienti.
  7. Apelurile la rece sunt greu de realizat bine. In schimb, realizati un ,,apel cald” trimitand un email introductiv sau o brosura, si raspunzand mereu clientilor.
  8. Cand vorbiti in fata unui grup, asigurati-va ca distribuiti materiale scrise, inclusiv, desigur, informatii scurte despre compania dvs de audit energetic, inclusiv numarul dvs. de telefon.
  9. Folositi timpul pierdut la televizor pentru a scrie note personale clientilor sau clientilor potentiali. Includeti o copie a unui articol de care ar putea fi interesati.
  10. Cereti intotdeauna sarcina dvs. Multi profesionisti au dificultati in acest sens. Practicati, daca este necesar.
  11. Dezvoltati un mod confortabil si profesional de a solicita recomandari. Anuntati potentialele surse de recomandare cu ce va ocupati si ce faceti.
  12. Nu implorati pentru afaceri. Doar face ca perspectiva sa fie incomoda. Exersati cum sa formulati solicitarea.
  13. Cand lucrati la relatii la o intalnire, nu stati doar de vorba cu oameni pe care ii cunoasteti, care nu sunt surse bune de recomandari sau sarcini. Rugati responsabilul sa va arate, de exemplu, agenti imobiliari sau ofiteri de imprumuturi – adica oameni care intra frecvent in contact cu persoane care vor avea nevoie de certificat energetic Braila.
  14. Cand scrieti o scrisoare de vanzare, includeti un P.S. care atrage atentia cititorilor. De exemplu, ,,Putem face evaluarile dvs. Sunati-ne. “
  15. Cand va vindeti serviciile, lasati-l pe client sa vorbeasca. Incercati sa aflati ce cauta. Lasati-l sa se simta ca si cum v-ar pasa de ceea ce cred ei.
  16. Practicati-va prezentarile cu o camera video pentru a va imbunatati prezenta fizica, vocea, gesturile etc.
  17. Daca sunteti nou in ceea ce priveste vanzarile personale prin telefon, exersati fraze standard, facand o inregistrare si apoi ascultand pentru a face imbunatatiri.
  18. Intotdeauna, intotdeauna, intotdeauna raspundeti imediat la apeluri telefonice, indiferent cine suna. Daca nu doriti cu adevarat sa vorbiti cu persoana respectiva, returnati apelurile in timpul pranzului sau dupa programul de lucru si lasati un mesaj pe mesageria vocala.
  19. Raspundeti la emailuri cat mai curand posibil. Daca nu aveti timp pentru un raspuns complet, trimiteti o scurta nota de confirmare a mesajului, spunand ca veti raspunde mai complet pana la o anumita data.
  20. Nu va bateti joc de concurenta. Nu face o impresie buna.
  21. Mergeti la o biblioteca locala buna de afaceri si ,,pierdeti” o jumatate de zi, uitandu-va la publicatii, ziare, directoare, carti etc. pentru a va oferi noi idei de marketing.
  22. Faceti ca site-ul dvs. web  de auditor energetic sa reflecte piata de care sunteti interesat pentru a elimina toate apelurile pierdute (de exemplu, certificate energetice numai pentru imobile comerciale sau numai pentru imobile rezidentiale). Nu difuzati un anunt de evaluare ,,generic”. Daca nu sunteti inscris acum pe web, inscrieti-va. Este unul dintre cele mai ieftine moduri de a va face reclama.

Leave a Comment